Předpisy
§ 1. Definice
- Pravidla a předpisy - tato pravidla a předpisy, které stanoví zásady uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím internetového obchodu, zásady plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamačního řízení. Pokud jde o služby poskytované elektronickou cestou, jedná se o pravidla a předpisy uvedené v článku 8 zákona o elektronických službách.
- Zákazník - fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které je právní způsobilost přiznána zákonem, která uzavře s prodávajícím smlouvu o prodeji na dálku.
- Spotřebitel - fyzická osoba, která činí právní úkon s obchodníkem, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností.
- Fyzická osoba podnikatel - fyzická osoba, která uzavírá Smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesionální charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.
- Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, ale které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, provozující svým jménem obchodní nebo živnostenskou činnost.
-
Prodejce:
ZAMI MICHAŁ ZDANUCZYK,
tel. 514255951,
sklep@crazyneedles.pl,
NIP 9661940839,
REGON 200419075 -
Adresa sídla prodávajícího:
Kawaleryjska 17A/41,
15-324 Białystok. - Internetový obchod - webové stránky provozované Prodávajícím, dostupné na následujících elektronických adresách: crazyneedles-cz.iai-shop.com, prostřednictvím kterých může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží nebo objednat službu.
- Smlouva o prodeji na dálku - smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytování digitálních služeb nebo digitálního obsahu (je-li to relevantní) uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu.
- Zboží - movitá věc, kterou si zákazník může zakoupit v internetovém obchodě.
- Digitální služba - služba, která spotřebiteli umožňuje:
- vytváření, zpracování, ukládání nebo zpřístupňování dat v digitální podobě;
- sdílení digitálních dat nahraných nebo vytvořených spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
- další formy interakce prostřednictvím dat.
- Digitální obsah - data vytvořená a dodaná v digitální podobě.
- Zásady ochrany osobních údajů a cookies internetového obchodu - dokument, který stanoví podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 Pravidel a jsou k dispozici na adrese https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/pl/privacy-and-cookie-notice.
- Trvanlivý nosič - znamená materiál nebo nástroj, který umožňuje zákazníkovi nebo prodávajícímu uchovávat informace určené osobně zákazníkovi nebo prodávajícímu takovým způsobem, aby k nim bylo možné v budoucnu přistupovat po dobu odpovídající účelu těchto informací a který umožňuje nezměněnou reprodukci uložených informací, zejména e-mail.
- Elektronický objednávkový formulář - elektronický postup objednávání, který prodávající zpřístupní kupujícímu.
- Elektronický formulář pro vrácení zboží - elektronický postup vrácení zboží, který prodávající zpřístupnil kupujícímu; k dispozici na adrese https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/returns-open.php.
- Elektronický reklamační formulář - elektronický reklamační postup, který prodávající zpřístupnil kupujícímu; je k dispozici na adrese https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/rma-open.php.
- Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko "Objednat a zaplatit" Zákazníkem, které je považováno za závazné prohlášení Zákazníka o vůli uzavřít s Prodávajícím smlouvu o prodeji na dálku.
- Účet - soubor údajů uložených v internetovém obchodě a v informačním systému prodávajícího o daném zákazníkovi a jím učiněných objednávkách a jím uzavřených smlouvách o prodeji na dálku, pomocí kterého může zákazník zadávat objednávky, jakož i včas je rušit nebo upravovat a uzavírat smlouvy o prodeji na dálku.
- Manipulace s objednávkou názor nebo názor jednotlivých Zboží - subjektivní výroky a hodnocení udělované formou hvězdiček od 1 do 5.
§ 2 Obecná ustanovení
- Typy a rozsah elektronicky poskytovaných služeb:
- uzavírání smluv o prodeji online - s ohledem na zboží prodávané v internetovém obchodě,
- pravidla pro registraci a používání účtu v internetovém obchodě,
- přidávání zpětné vazby, komentářů a hodnocení - zákazník může ke své objednávce přidat zpětnou vazbu nebo komentáře,
- zasílání e-mailů, ve kterých prodávající potvrzuje přijetí objednávky, přijetí případné platby a přijetí objednávky ke zpracování.
- Používání internetového obchodu je možné za předpokladu, že počítačový systém používaný zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:
- aktuální webové prohlížeče, např:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- libovolný program pro prohlížení souborů PDF.
- aktuální webové prohlížeče, např:
- Obsah zveřejněný na stránkách internetového obchodu, včetně popisu zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku.
- Prodávající zpřístupní tyto obchodní podmínky spolu s přílohami prostřednictvím odkazu na domovské stránce před uzavřením smlouvy o prodeji na dálku, v jejím průběhu i po jejím uzavření. Kupující si může stáhnout a vytisknout tyto obchodní podmínky.
- Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijme internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající stupni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření, která zabrání získání a změně osobních údajů přenášených prostřednictvím internetu neoprávněnými osobami.
§ 3. Zadávání veřejných zakázek
- Objednávku v internetovém obchodě lze provést prostřednictvím účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, kdy je vytvořen interní účet, na jehož základě si zákazník může vytvořit účet. Interní účet je zachován, dokud nejsou data ze systému odstraněna nebo dokud není účet zablokován.
- Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře, který je k dispozici na stránkách internetového obchodu. Výběr objednaného zboží se provádí přidáním do košíku. V elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství si Zákazník přeje objednat do místa určeného Zákazníkem. Zákazník na základě zobrazených zpráv provede příslušné technické kroky.
- Poté, co zákazník zadá všechny potřebné údaje, zobrazí se souhrn podané objednávky. Přehled objednávek musí obsahovat informace o: identifikačních údajích Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednaného Zboží, včetně případných nákladů na dodání a dalších nákladů, zvoleném způsobu platby, zvoleném způsobu dodání, době a nákladech na dodání.
- Pokud je předmětem smlouvy dodávka digitálního obsahu nebo digitálních služeb, které nejsou uloženy na hmotném nosiči, nebo služeb poskytovaných elektronicky nebo na dálku - spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku, které je nutné k podání objednávky a které se nachází v elektronickém objednávkovém formuláři, uděluje následující souhlas: "Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy". Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem.
- Pro zadání objednávky je nutné poskytnout osobní údaje označené jako povinné v elektronickém objednávkovém formuláři, přijmout obsah obchodních podmínek, odeslat objednávku stisknutím tlačítka "Objednat a zaplatit".
- Odeslání elektronického objednávkového formuláře zákazníkem představuje závazné prohlášení o úmyslu uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto obchodních podmínek.
- Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy prodávající přijme elektronický objednávkový formulář, což potvrdí zobrazením zprávy kupujícímu, v níž potvrdí přijetí objednávky a uvede číslo objednávky.
- Po uzavření smlouvy o prodeji na dálku obdrží zákazník e-mailem potvrzení o učiněné objednávce, které obsahuje: potvrzení o přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí objednávky a všeobecných podmínek uzavřené smlouvy o prodeji na dálku (obchodní podmínky internetového obchodu včetně příloh č. 1 a 2), údaje o prodávajícím, o odpovědnosti prodávajícího za kvalitu plnění, o službách poskytovaných prodávajícím po prodeji a o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy je uvedeno v příloze 1.
- Do doby, než prodávající zahájí zpracování objednávky:
- Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení, které je k dispozici na elektronickém objednávkovém formuláři, a to tak, že znovu projde celou cestu objednávky. Změna objednávky se provede zadáním nové objednávky, která nahradí dříve zadanou objednávku. Případně se platba provedená zákazníkem připíše na novou objednávku a v případě přeplatku se vrátí na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
- Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti "zrušit objednávku", která je k dispozici na stránce elektronického objednávkového formuláře.
- Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Platba bude vrácena stejnou platební metodou, kterou zákazník použil.
- Doba realizace objednávky je 1 až 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.
§ 4 Platba
- Internetový obchod nabízí možnost platby předem, na dobírku (s platbou na účet po dodání). Možnost odložené platby je možná v případech individuálně dohodnutých s prodávajícím.
-
Platbu za zboží lze provést způsobem zvoleným při objednávce v elektronickém objednávkovém formuláři.
<br>
-
Aktuálně dostupné platební metody pro platbu předem v internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/pl/payments.
<br>
§ 5. Dodávka
- V elektronickém objednávkovém formuláři si zákazník vybere způsob doručení zaškrtnutím provedené volby.
- V případě, že Zboží nebude Zákazníkem vyzvednuto, v důsledku čehož bude Zboží vráceno Prodávajícímu - může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy, a to po výzvě Zákazníka v e-mailu uvedeném v průběhu nákupního procesu k plnění smlouvy. Odstoupení od smlouvy se provádí prohlášením adresovaným zákazníkovi formou e-mailové zprávy.
- V situaci uvedené v bodě 2 Prodávající neprodleně vrátí Zákazníkovi platbu, kterou obdržel za Zboží zakoupené Zákazníkem.
- Aktuálně dostupné způsoby doručení v internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/pl/delivery.
§ 6 Odstoupení od smlouvy - elektronický návratový formulář
- Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 30 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se má za to, že smlouva nebyla uzavřena.
- Jednotlivý podnikatel je rovněž oprávněn odstoupit od smlouvy za podmínek uvedených v odstavcích 6 a 7 těchto obchodních podmínek. Pokud se v odstavcích 6 a 7 těchto Podmínek odkazuje na Spotřebitele, rozumí se tím rovněž Fyzická osoba podnikatel.
- V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení zboží.
- Prohlášení spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho přání odstoupit od smlouvy, zejména může spotřebitel:
- použijte elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/returns-open.php.
- odstoupit od smlouvy na formuláři pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2 této smlouvy, a to zasláním na adresu sídla prodávajícího.
- Prodávající neprodleně potvrdí na trvalém nosiči skutečnost, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
- Pro dodržení lhůty stačí zaslat prohlášení před uplynutím lhůty.
- Začne běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy:
- u smlouvy, v rámci jejíhož plnění Prodávající dodává Zboží a je povinen převést jeho vlastnictví - od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou určenou Spotřebitelem, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která:
- zahrnuje více položek, které jsou dodávány odděleně, po dávkách nebo částech, od převzetí poslední položky, dávky nebo části;
- spočívá v pravidelném dodávání zboží po určitou dobu - od převzetí první položky;
- u ostatních smluv ode dne uzavření smlouvy.
- u smlouvy, v rámci jejíhož plnění Prodávající dodává Zboží a je povinen převést jeho vlastnictví - od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou určenou Spotřebitelem, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která:
- Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto obchodních podmínek) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 těchto obchodních podmínek) se předávají elektronicky.
- V případě odstoupení od smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby může prodávající zabránit spotřebiteli v dalším užívání digitálního obsahu nebo digitální služby, zejména tím, že spotřebiteli znemožní přístup k digitálnímu obsahu nebo digitální službě.
- V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby přestane spotřebitel tento digitální obsah nebo digitální službu používat a poskytovat třetím stranám.
- Právo na odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v článku 38 zákona ze dne 30.5.2014. (Sbírka zákonů 2019, částka 134) o právech spotřebitelů, mimo jiné Smlouvy:
- za poskytnutí služby, za kterou je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby prodávajícím informován o tom, že po provedení služby prodávajícím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a vzal to na vědomí.
- u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- pokud je předmětem plnění nerekonstruovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo určená k uspokojení jeho individuálních potřeb;
- pokud je předmětem služby věc dodaná v uzavřeném obalu, který nelze po otevření ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal po dodání otevřen;
- jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v zapečetěných obalech, pokud je obal po dodání otevřen;
- v případě dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči a za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že v důsledku plnění prodávajícího ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a tuto skutečnost vzal na vědomí;
- jehož předmětem je věc podléhající rychlé zkáze nebo věc s krátkou dobou trvanlivosti a v němž je předmětem plnění věc, která je ze své povahy po dodání neoddělitelná od ostatních věcí;
- na dodávku novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
- uzavřena veřejnou dražbou;
- za poskytnutí ubytování k jiným než obytným účelům, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby spojené s volnočasovými, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby;
- pokud jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které obchodník nemůže ovlivnit;
§ 7 Důsledky odstoupení od smlouvy
- Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy o prodeji věci vrátí spotřebiteli všechny platby, které spotřebitel uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, který prodávající nabízí.
- Platba bude vrácena stejnou platební metodou, kterou spotřebitel použil.
- Pokud spotřebitel pro uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy použije elektronický formulář pro vrácení peněz, budou mu peněžní prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet, který uvedl.
- Pokud Prodávající nenabídl Spotřebiteli, že si Zboží vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od Spotřebitele, dokud Zboží neobdrží zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.
- Prodávající může spotřebiteli nabídnout, aby si věc vyzvedl sám. Pokud však prodávající takovou nabídku neučinil - spotřebitel by měl věc vrátit prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k jejímu vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil. Pro dodržení lhůty stačí vrátit položku před jejím uplynutím. Zboží, které spotřebitel vrací, by mělo být zasláno na adresu sídla prodávajícího.
- Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování Zboží.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je digitální obsah nebo digitální služba poskytována výměnou za zaplacení ceny a nesoulad digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nepodstatný.
- Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém dodal digitální obsah, do 14 dnů od doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel je povinen neprodleně vrátit médium na náklady prodávajícího.
- Prodávající je povinen vrátit cenu pouze za část odpovídající digitálnímu obsahu nebo digitální službě, která není v souladu se smlouvou, a za digitální obsah nebo digitální službu, jejichž povinnost poskytnout je zanikla v důsledku odstoupení od smlouvy.
§ 8 Stížnost
- Reklamaci vady Zboží nebo nesouladu Zboží s uzavřenou Smlouvou o prodeji na dálku lze uplatnit:
- prostřednictvím elektronického reklamačního formuláře;
- písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na adresu sklep@crazyneedles.pl.
- V reklamaci je nutné specifikovat vadu, kterou dle názoru Kupujícího Zboží má, uplatnit ji u Prodávajícího a pokud je to možné, doložit uvedenou vadu a předložit doklad o koupi Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající odpoví na stížnost do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud ve výše uvedené lhůtě neodpoví, má se za to, že stížnost uznal. Odpověď na reklamaci poskytne prodávající kupujícímu písemně nebo na trvalém nosiči.
- Kroky, které má Kupující učinit při reklamaci, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou v různých fázích uvedeny v elektronickém reklamačním formuláři.
- Pokud Prodávající uzná reklamaci za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na poštovné spojené s reklamací Zboží nese Prodávající.
- Prodávající odpovídá spotřebiteli, stejně jako fyzické osobě podnikateli, za nesoulad zboží se smlouvou o prodeji na dálku podle zásad, které vyplývají ze zákona o právech spotřebitelů ze dne 30.05.2014.
- Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku, který existoval v době jeho dodání a který se projeví do dvou let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti Zboží stanovená Prodávajícím není delší.
- Prodávající opraví nebo vymění Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména nákladů na poštovné, dopravu, práci a materiál, nese prodávající.
- Spotřebitel je povinen dát Prodávajícímu k dispozici Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny. Prodávající si Zboží vyzvedne na své náklady.
- Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá Podnikateli za vady zakoupeného Zboží podle občanského zákoníku.
- Poskytování digitálního obsahu nebo digitálních služeb spotřebiteli nebo fyzické osobě podnikateli se provádí v souladu s pravidly, která vyplývají ze zákona o právech spotřebitelů ze dne 30.5.2014.
- Digitální obsah se považuje za dodaný, pokud byl digitální obsah nebo prostředek umožňující přístup k digitálnímu obsahu nebo stažení digitálního obsahu zpřístupněn spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které si spotřebitel pro tento účel nezávisle zvolil, nebo pokud k němu spotřebitel nebo takové zařízení získalo přístup.
- Digitální služba se považuje za poskytnutou, pokud k ní spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které si spotřebitel pro tento účel nezávisle zvolil, získal přístup.
- Prodávající uvede digitální obsah nebo digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů ode dne, kdy byl prodávající spotřebitelem informován o nesouladu se smlouvou, a to bez zbytečných obtíží pro spotřebitele, s přihlédnutím k jejich povaze a účelu, ke kterému jsou používány. Náklady na uvedení digitálního obsahu nebo digitální služby do souladu se smlouvou nese prodávající.
§ 9. Názory
- Názor na vyřízení objednávky nebo na položku lze podat během návštěvy internetového obchodu kliknutím na rozhraní vedle položky nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu. Vložení stanoviska je dobrovolné a bezplatné. Zákazník může podat stanovisko pouze jednou na jednu objednávku.
- V rámci výše uvedeného názoru může zákazník přidělit hvězdičkové hodnocení od 1 do 5 a přidat slovní vyjádření omezené na 65535 slovních znaků.
- Hodnocení se ukládají a veřejně zobrazují na webových stránkách internetového obchodu a na webových stránkách https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
- Prodávající ověřuje stanoviska pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupu daného zboží. Názor, který osoba vložila pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupu, je na webových stránkách obchodu označen poznámkou "názor potvrzený nákupem". Jakékoli jiné stanovisko je označeno jako "nepotvrzené stanovisko k nákupu".
- Prodávající může zveřejnit recenze daného Zboží ze svých dalších Internetových obchodů.
- Prodejce nemění hodnocení z hlediska jeho obsahu ani udělených hvězdiček.
- Za obsah posudku odpovídá výhradně a pouze kupující. Prodávající je oprávněn vymazat stanovisko v souladu s právními předpisy a těmito obchodními podmínkami.
- Je zakázáno zveřejňovat informace, které jsou nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně nemorální. Nepřípustné je také nahrávání obsahu, který je nezákonný, porušuje práva třetích stran nebo představuje nekalou soutěž.
- Zákazník se zavazuje, že nebude zveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky, který má propagační nebo reklamní charakter nebo který obsahuje osobní údaje třetích stran.
- Obsah hodnocení může být na žádost zákazníka skryt ostatním uživatelům obchodu, ale hvězdičkové hodnocení bude zahrnuto do celkového hodnocení obchodu a zboží.
§ 10 Duševní vlastnictví
- Zákazník prohlašuje, že mu nepřísluší žádná práva, včetně autorských práv nebo práv souvisejících s jím zveřejněnými hodnoceními a výroky, s výjimkou práva používat internetový obchod způsobem uvedeným v obchodních podmínkách. Zákazník není oprávněn k žádným právům na záznam, reprodukci, zpřístupnění, zveřejnění nebo šíření obsahu, pokud takové právo nevyplývá z právních předpisů nebo těchto smluvních podmínek.
- Zákazník není oprávněn jakkoli zasahovat do obsahu, zejména nesmí zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, ovládacího mechanismu nebo jiných prvků internetového obchodu.
- Nahráním Posudků v Internetovém obchodě, které jsou díly ve smyslu zákona ze dne 4.2.1994 o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským, uděluje Zákazník Prodávajícímu nevýhradní a časově a územně neomezenou bezplatnou licenci k užití těchto děl Prodávajícím, spolu s právem na udělení podlicence, která zahrnuje zpřístupnění díla veřejnosti tak, že k němu má kdokoli přístup v místě a čase podle vlastní volby (internet). Licence se uděluje pro všechny oblasti těžby známé v době jejího udělení, zejména pro tyto oblasti těžby:
- pro záznam a rozmnožování díla jakoukoli technikou - zejména tiskem, reprografií, magnetickým záznamem, digitálním záznamem, tj. jakoukoli technikou na jakémkoli audiovizuálním nebo obrazovém nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačovém disku, v multimediální síti, včetně internetu a souvisejících online služeb, a pro rozmnožování, nahrávání, užití na internetu, reklamu, rozmnožování elektronického záznamu v paměti počítače a ve vnitřních i vnějších sítích,
- Užití celého díla nebo jeho části nebo jakýchkoli prvků díla s možností úpravy vzhledem k povaze internetového média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, bulletinech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo částmi děl; užití celého díla nebo jeho části k propagaci a reklamě, zejména ve formě audiovizuální, zvukové, mediální reklamy.
- v rámci obchodování s originálem nebo rozmnoženinami, na nichž je dílo zaznamenáno - uvádění na trh, půjčování, pronájem originálu nebo rozmnoženin,
- v rámci šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejné provozování, vystavování, vystavování, rozmnožování a vysílání a opětovné vysílání, jakož i zpřístupňování díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase, které si sám zvolí,
- použití děl pro propagační a marketingové účely;
- Vymazání účtu zákazníkem nebo stanoviska podle oddílu 9.8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
§ 11 Závěrečná ustanovení
- Tyto podmínky používání jsou účinné od 2023.01.04.
- V případě, že některé z ustanovení těchto obchodních podmínek bude rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu změněno nebo prohlášeno za neplatné, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a jsou pro prodávajícího a zákazníka závazná.
- Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek. Všechny smlouvy uzavřené před datem vstupu nových předpisů v platnost se plní na základě předpisů platných v den uzavření smlouvy.
- Veškeré spory týkající se těchto podmínek se řídí polským právem. Tyto spory bude řešit místně příslušný obecný soud. Zákazník, který je spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudní způsoby řešení stížností a uplatňování nároků. Veškeré informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a uplatňování nároků lze získat na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň bychom vás rádi informovali, že uvedené postupy jsou dobrovolné a obě strany s nimi musí souhlasit.
- V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 vás informujeme, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je k dispozici platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR). Platforma pro online řešení sporů je internetovou stránkou, která slouží jako jednotné kontaktní místo pro spotřebitele a obchodníky, kteří chtějí mimosoudně vyřešit spor týkající se smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
§ 12 Příloha 1 - Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
-
Spotřebitel a Individuální podnikatel mají právo na odstoupení od smlouvy podle následujících pravidel.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 30 14 dnech:
- v případě kupní smlouvy ode dne, kdy převezmete zboží nebo kdy zboží převezme vámi určená třetí strana jiná než dopravce;
- v případě smlouvy zahrnující převod vlastnictví k několika položkám, které jsou dodávány odděleně, ode dne, kdy získáte do vlastnictví poslední položku, nebo kdy poslední položku získá do vlastnictví vámi určená třetí strana, která není dopravcem;
- v případě smlouvy zahrnující převod vlastnictví zboží dodávaného po částech nebo po částech ode dne, kdy získáte do vlastnictví poslední část nebo splátku, nebo ode dne, kdy poslední část nebo splátku získá do vlastnictví vámi určená třetí strana, která není dopravcem;
- v případě smluv o pravidelném dodání zboží po určitou dobu ode dne, kdy jste nabyli vlastnictví prvního zboží nebo kdy třetí strana, která není dopravcem a kterou jste určili, nabyla vlastnictví prvního zboží;
- v případě smluv o poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není poskytován na hmotném nosiči, ode dne uzavření smlouvy.
- Abyste mohli uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat, tj: ZAMI MICHAŁ ZDANUCZYK, Kawaleryjska 17A/41, 15-324 Białystok, tel. 514255951, sklep@crazyneedles.pl o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
- Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.
- Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: https://crazyneedles-cz.iai-shop.com/returns-open.php. Pokud tuto možnost využijete, neprodleně vám zašleme potvrzení o přijetí vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Odstoupíte-li od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vaší volby jiného typu dodání, než je nejlevnější námi nabízený typ běžného dodání), a to neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak.
- V případě smluv zahrnujících převod vlastnictví zboží, u nichž jsme nenabídli převzetí Zboží v případě odstoupení od smlouvy - zadržíme úhradu, dokud Zboží neobdržíme nebo dokud nám nepředložíte doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.
- Vrácenou položku prosím zašlete na následující adresu: ZAMI MICHAŁ ZDANUCZYK, Kawaleryjska 17A/41, 15-324 Białystok neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nesete vy.
- Vzhledem k hmotnosti a rozměrům Zboží může být v případě odstoupení od smlouvy vrácení Zboží spojeno s vyššími náklady než při běžném poštovním doručení. Pokud si přejete využít kurýrní služby, může být nutné poslat zásilku na paletě, což je dražší než běžné poštovní doručení.